Hunnitu tomatisupp kitsejuustuga

Lõpuks jõuan ka selle tomatisupi retseptini, mis mul siin ammu juba ootab kirjapanekut. Justkui neid vähe oleks mu blogis :).
See supp on erakordselt mõnus (nagu nad kõik) - tekstuurilt sametiselt pehme, äratab kõik maitsemeeled oma tulisusega ning samas rahustab nad maheda kitsejuustu mekiga. Meie, kui paadunud tomatisõprade, juustuaustajate ning muidu suuremat sorti toidunautlejate, suur lemmik.


1 sibul
3 küüslauguküünt
1 tšillipipar
800 gr purustatud tomateid
~ 5 dl köögiviljapuljongit
2 spl tomatipastat
150 gr kitsejuustu
0.5 tl soola
2 spl suhkrut
värskelt purustatud musta pipart
1 tl kuivatatud tüümiani
peotäis värsket tüümiani (või koriandrit)

Haki sibul ja tšilli peeneks. Kuumuta poti põhjas väheke õli (iga kord kui ma seda lauset kirjutan, meenub mulle, et ma peaks uue kastruli ostma) ning prae selles sibul klaasjaks. Lisa tšilli ning kuumuta veel mõnda aega. Vala juurde purustatud tomatid ja köögiviljapuljong ning maitsesta tomatipasta, purustatud küüslaugu, soola, pipra ja suhkruga. Lisa sutsuke kuivatatud tüümiani ja lase supil keema tõusta. Keeda tasasel tulel 10-15 minutit. Seejärel purusta sauseguriga supp ühtlaseks ning sega sisse kitsejuust. Serveeri värske tüümiani või koriandriga.

2 comments:

  1. AnonymousJune 08, 2012

    Väga ahvatlev kausitäis tööpäeva õhtuks. Aga kuhu need 3 küüslauguküünt tuleb panna? Alla või peale närida? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh :D Mõlemad variandid on lubatud, aga paslik oleks nad muidugi supi sisse purustada, siis kui soolad ja värgid patta lähevad.
      Nii tüüpiline mina :)
      Kohe teen parandused.

      Delete